تحلیل هوش مصنوعی از ویدیو
این ویدیو آموزشی به بررسی نحوه استفاده از یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) به نام "تری" برای ایجاد و آموزش یک الگوریتم یادگیری تقویتی میپردازد. هدف اصلی ویدیو، آموزش گام به گام ساخت یک بازی maze (هزارتو) با استفاده از الگوریتم Q-learning است. مدرس در این ویدیو نشان میدهد که چگونه میتوان با کمک یک مدل زبان بزرگ (LLM) مانند کدلاما 3 و 7، کد مورد نیاز برای پیادهسازی بازی را تولید کرد و مشکلات احتمالی را رفع نمود. این ویدیو برای کسانی که به یادگیری تقویتی و کاربرد آن در بازیسازی علاقهمند هستند، بسیار مفید است و نکات ارزشمندی در مورد نحوه استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در فرایند کدنویسی ارائه میدهد. یکی از نکات مثبت این ویدیو، رویکرد عملی و رفع اشکالات در حین کار است که به بینندگان کمک میکند تا با چالشهای واقعی کدنویسی آشنا شوند و راهحلهای آن را بیاموزند.
برای دیدن نسخه کامل فایل، پست را
خریداری کنید
در این ویدئو، به کمک یک IDE - محیط کدنویسی- به اسم Trae ، یک الگوریتم هوش مصنوعی Q-Learning (یادگیری تقویتی) را طراحی می کنیم تا یک بازی Maze را حل کند و نتایج به صورت یک وب اپلیکیشن ساده در محیط Google Chrome قابل مشاهده و اجرا هستند، خروجی الگوریتم به صورت انیمیشن نشان داده می شود.
زبان های استفاده شده: پایتون، جاوا اسکریپت، HTML and CSS.
کتابخانه های استفاده شده پایتونی: Numpy - Flask