اطلاعات مهم رویداد
مکان: تهران، امیرآباد، کارگر شمالی، دانشکده فنی دانشگاه تهران، دانشکده مکانیک قدیم، مرکز نوآوری نکسترا
زمان: پنجشنبه، 30 فروردین 1403، ساعت 14 تا 18
ظرفیت: 40 نفر
برگزارکننده: ادرولر
درباره رویداد
رویداد خط کش، یک کارگاه آموزشی و انتقال تجربهی یک روزه است که در آن پنج سخنرانِ فعال در حوزهی تبلیغات، مسائل و مشکلات موجود در تبلیغات آفلاین ایران را مطرح میکنند. همچنین به ارائهی راهکارهای موجود و بالقوه، به ویژه استفاده از ظرفیتهای هوش مصنوعی میپردازند. این رویداد در قالب چهار کارگاه آموزشی 1 ساعته به همراه گپ و گفت، تعامل و شبکهسازی در دانشگاه تهران، مرکز نوآوری نکسترا برگزار خواهد شد که جزییات آن در بخش زمانبندی ارائه شده است.
زمانبندی
از 14 تا 14:15 - پذیرش و خوش آمدگویی
از 14:15 تا 14:30 - معرفی رویداد، سخنرانان کلیدی، برگزارکننده و حامیان
از 14:30 تا 15:15 - کارگاه آموزشی اول: انتقال تجربه تبلیغات داده محور در متروی تهران (ایوب ویسمرادی توسعه دهنده کسب و کار و امیرحسین دلشاد مدیر محصول پارس تصمیم)
از 15:15 تا 15:30 - استراحت و پذیرایی
از 15:30 تا 16:15 - کارگاه آموزشی دوم: نقش هوش مصنوعی در اندازه گیری اثربخشی تبلیغات محیطی (مجید فرزانه - متخصص هوش مصنوعی و بنیانگذار ادرولر)
از 16:15 تا 17 - کارگاه آموزشی سوم: مقایسه عملکردی تبلیغات دیجیتال و آفلاین (محمدسعید باستانی - مدیر توسعه کسب و کار پیام رسان بله و مشاور مارکتینگ نکسترا)
از 17 تا 17:45 - کارگاه آموزشی چهارم: رویکرد داده محور در تبلیغات آفلاین (امیر عبادی اصل - مدیر ارتباطات بازاریابی دیوار)
از 17:45 تا 19 - شبکه سازی، گپ و گفت دوستانه و برنامهریزی برای رویدادهای آینده به کمک شرکتکنندگان
جزییات کارگاهها
حامیان رویداد
مارکتینگ تبلیغات هوش مصنوعی ادرولر رسانههای آفلاین